dimarts, 27 de juliol del 2010

Necrològica del xitxarra LA VENJANÇA DELS BACH


Era dia 23 de juliol, desprès d'una carta amenaçadora cap a la meva victima, Toni BACH, el vaig anar a espiar a la plaça del saiol amb esperançes de matar-lo. I les esperançes es van complir, mentres ell preparava una "barbacoa", el vaig apunyalar amb la meva arma mortal (la pastanaga) per l'esquena. La sort del principiant???. Vaig tornar cap a casa molt content, ho vaig explicar a tothom i em vaig sopar. A les 22:30 vaig anar cap a bastoners, vem ballar una mica i ens vem possar a parlar a la finestra de la Masia. El que no sabia es que havia estat trait per el Jan Carrera BACH que va enviar un missatge al seu cosi i al meu botxi enomenat Xavi BACH. No va tardar gaire en arribar, vaig sentir uns passos i jo em vaig apartar de la finestra però ja era tard, amb totes les seves forçes el BACH va tirar la granada d'aigua (globus d'aigua) contra l'ampit de la finestra i tots vam quedar xops i jo mort per traició. He après moltes coses sobre com funciona la vida, o sigui que prepareu-vos per l'any que bé.